Rendszeres olvasók

2018. február 8., csütörtök

Marcsi

Szia Marcsi,
elköszönök. Ja, persze, jöhet még egy. 8:20 van, lassan haza kéne mennem, de sör került elém. Itt van még Baxi, Gyurkó Laci, Penge most ment el, kicsit rottyon volt GVE..
Szóval voltam fent Viktornál, elköszöntem tőle, telepít vindózt (😉), nemrég ment fel.
Broáff.. (Penge volt ;))
Szóval elindultam az utamra. Ezt a bejegyzést rágom egy ideje, most nekiláttam, hogy ne csak ígéret legyen ez a blog.
Eltelt egy hónap, sűrű volt. Akadt benne ilyen is, olyan is. Amikor egy szerdai napon a vállamra vettem a táskám, délelőtt bementem még a csabai munkahelyemre, leszámoltam, elköszöntem, majd vonatra szálltam. Megérkeztem, s kezdődött a csövezés.. Nagynéni, majd szívességi szállás két nap múlva egy Pest megyei faluban. Megtaláltam a helyi vébét! ;) Egyrészt olyan zsíros az asztal, hogy kenyeret lehetne kenni róla, másrészt kicsik a golyók, meg nem fejezték be az asztalt a készítői. Tele van lyukakkal! ;)
Végül beköltöztem az odvamba, kicsi, de kényelmes.
Hjaj, eszembe szoktatok jutni ám..
Nem, mintha hiányozna, de a lakhelyem környezetében nincs vendéglátóipari egység.. ..de van, csak olyan jellegű, mint a szomszéd krimó (már ha leesett a tantusz), meg a King of my Castle (Kastély söröző egykori mivoltja-ahol nem iszol pohárból, meg könyökkel nyitod a wc kilincset..) keveréke. Cserébe 520 a bambi..
Amúgy munka jó, nagyon jó! Plusszos egyelőre nem vagyok, de mínuszos se, kicsi maszek még csak most indulgat, de maj kialakul minden.
Láttam ám a hegyes(i), havas képeiteket, remélem jó kikapcsolódás volt..
Bár dél van most, de "cakát-cakát", üdv. a Szabó Pál téri vakondoknak a domboldalban!!
Örülök, hogy megismerhettelek Benneteket!!
Büfögtem, vagyis Penge volt..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.